wtorek, 7 lutego 2012

NIECH TRÓJMIASTO WYGLĄDA LEPIEJ NIŻ RESZTA ŚWIATA

Wczoraj wieczorem odbył się panel dyskusyjny dotyczący mody ulicznej w Trójmieście. W dyskusji brały udział popularne trójmiejskie blogerki : KapuczinaPolitechnika FashionShinySyl, Fashion DollFashioterka. Opowiadały o tym jak powstały ich blogi, czym inspirują się na co dzień, a nawet ile miesięcznie wydają na ciuchy ;D Organizatorem wydarzenia był LookMash, którego pomysł na szerzenie trendów przypadł mi do gustu :) Możecie bawić się w czyjegoś stylistę lub sami poddać się ocenie - zapraszam(sama już klikam i końca nie widać :O). Poznałam właścicielkę bloga Politechnika Fashion - Hanie i autorkę artykułów o modzie na MMTrójmiasto - Anete. Rozmowa z dziewczynami była bardzo inspirująca, mogłyśmy wymienić się doświadczeniami i teoriami odnośnie naszej pracy :) Mam nadzieję, że to nie było ostatnie tego typu spotkanie ! Jednak chciałabym, aby następnym razem Mateusz mógł brać w nim udział, tym czasem wysyłam mu buziaki ;* Zapraszam na fotorelacje! 
~Ola


FashionDoll, Fashioterka, ShinySyl

Uczestniczki debaty <gdzie moje maniery ! Nie zapytałam o imiona :( >

Kapuczina opowiada o projekcie Fashion People Poland i CashmereStreetFashion :)


A o to osoby, które udało nam się wyłapać z tłumu i cyknąć im kilka fotek :)  


Można tylko zazdrościć ciepłego futra, zwłaszcza, że wczoraj było okrutnie zimno ! :<



Panel odbył się w Immersion Club :) 

Świecący się, mieniący w wszystkie kolory zimy - płaszcz Aly :) 

Zbliżenie na płaszcz raz, raz ! Czyż nie jest fenomenalny ... :)



PannaKazikowa - świetna dziewczyna, wykręcona dusza ! Zapraszam na jej bloga :)




I nikt mi nie powie, że nie ma dobrze ubranych mężczyzn ! :) :P 


ShinySyl 









4 komentarze:

  1. Ciebie również ! Przepraszam, że się nawet nie przedstawiłam ale trochę mnie nerwy zjadły ^^ :P :D
    ~ Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. WIDZĘ TAM KOSMICZNY PŁASZCZ ! + 1000 !

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie... naprawdę ... ja powoli się rozkręcam ... dlatego zapraszam do mnie :)moze warto coś pozmieniac
    Mile widziane "obserwuję" :)

    :)KaRola

    OdpowiedzUsuń