wtorek, 2 sierpnia 2011

TATTOO KONWENT - STREET CATWALK - FASHION SHOW ;)

Celem łowów ulicznych stylizacji był Tattoo Konwent w Gdańsku ;) Wybrałam się na jeden dzień imprezy i muszę przyznać, że jej format pozytywnie mnie zaskoczył. Pomijam kwestię organizacji, skupie się na klimacie imprezy, który przyciąga różne subkultury, ludzi z wielu zakątków Polski i świata. Mateusz weekend spędzał z rodzinką, więc poprosiłam brata i kuzyna o pomoc w wyszukiwaniu modowych rarytasów. Idąc na konwent wiedziałam, że spotkamy ludzi, którzy bawią się modą, i nie przywiązują wagi do obecnych trendów, po prostu wybierają ubiór pasujący do ich osobowości. O to i oni - kreatywni, odważni, chętnie pozujący do zdjęć - bohaterowie tego posta.
~Ola




KASIA była pierwszą osobą, którą zaczepiłam na imprezie, przykuwała uwagę uśmiechem oraz zwiewaną sukienką, która wprowadzała powiew świeżości wśród vansów, skór, tatuaży oraz ćwieków. Spodobała mi się sukienka w motyw jaskółki zestawiona z balerinami w panterkę oraz z bandaną w geometryczne wzory. Myślę, że pomimo odważnego połączenia motywów wyglądała bardzo kobieco. Sama Kasia mówiła, że lubi ubierać się w sklepach vintage, second handach gdzie szuka ciekawych ciuszków. Pozdrawiam Kasie i mam nadzieję, że miała czas odwiedzić sklep vintage w Sopocie ;)
~Ola




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aivaras Lee Tatuażysta - Myślę, że całokształt looku kolegi z Litwy mówi sam za siebie :D. Absolutnie świetne, luźne podejście do mody przy jednoczesnym manifestowaniu swoich zainteresowań (fullcap). Jeansowe ciuchy świetnie pasują do tatuaży, które ciężko byłoby u Bezimiennego zliczyć. Szczególnie, że zawsze osobiście podobały mi się zestawienia kilku jeansowych ciuchów z różnych kolorów denimu.
                                                                                                                                                      #Mateusz          







------------------------------------------------------------------------------------------------------------


-ANIA - 

, która chętnie pozowała do zdjęć, dzięki czemu powstał zwiastun na fb :)





Wydawałoby się: klasyczne zestawienie w rockowym stylu -skóra, jeans, metalowe detale -, a jednak Ania miała na sobie pożądane w tym sezonie szorty z elementami flagi USA. Podobała mi się również koszulka najprawdopodobniej Sex Pistols z napisem "God save the Queen" ~Ola
 


Moim zdaniem to detale takie jak nakrycie głowy kojarzące mi się zawsze z Madonną :D, tunele czy czarny kolczyk w nosie dodają hardcore'u do tej stylizacji i nadają jej znacznie ciekawszego, przykuwającego wzrok wyrazu. +Bardzo fajny, oryginalny pomysł umieszczenia motywu flagi amerykańskiej na jeansowych szortach w taki sposób by gwiazdy były z przodu a paski z tyłu, absolutnie świetne!
                                                                                                                                                                                           #Mateusz




 




- ASIA-   
 

 Według mnie Ania była jedną z najciekawiej ubranych osób na konwencie. Dresy, baleriny. marynarska bluzka, i torebka ala koszyk. Według mnie strój Ani komponował się z klimatem Gdańska. Kotwica z bursztynu jest najlepszym symbolem miasta, a jeśli chodzi o oksy to na pewno, dodały charakteru i unowocześniły stare motywy.  Sama Ania bardzo skromna, lecz po stroju wnioskuję, że bardzo kreatywna :) 
~Ola






------------------------------------------------------------------------------------------------------------


- Patryk i Ania - 





Choć nie byli z Trójmiasta, to świetnie go zdobili ;)  Bardzo spodobał mi się prosty ubiór Ani, która miała na sobie jeansy, i koszulkę z MiSBHV z napisem "WILD AND FREE" <3 plus tenisówki w niebieskim kolorze : ) Czasami mniej formy oznacza więcej treści ;)

~ Ola



Zawsze podoba mi się kiedy pary ubierają się pod jeden motyw albo mają jakiś "wspólny" element stroju, dlatego identyczne modele vansów w różnych kolorach jak najbardziej mnie urzekły.

#Mateusz





















-----------------------------------------------------------------------------------------------------------




Bardzo spodobały nam się tatuaże dziewczyn, które eksponowały w krótkich szortach ; )


- PAULA I AGA -


Zapytałam o to, co je inspiruje przy wyborze stroju, uzyskałam jednogłośną odpowiedź: otwierasz szafę, wyciągasz ciuch, zakładasz i już :). Jak widać na konwencie królował jeans, dziewczyny również w swoim stroju go ujęły. Bardzo podobała mi się bluzka Pauli z frędzlami i indiańskim motywem, za to Agnieszka ma świetną kamizelkę i szorty, które dobrze łączą się z czarnym topem w białe napisy :) 
~ Ola
Widząc dżins w prawie każdej stylizacji, mnóstwo tatuaży i tak ciekawych ludzi bardzo żałuję, że nie byłem w stanie zaliczyć tego konwentu i mam nadzieję, że następny wypad zaliczę już z Olą (w czym będzie mi też trochę przeszkadzał mój wypad na Woodstock) ale dokonam wszelkich starań żeby nie ruszała  beze mnie ;)
                                                                                                                                                                                                  #Mateusz

Spotkaliśmy również kilka innych ciekawie ubranych osób, nawet jednej parze zrobiliśmy zdjęcie, jednak z powodu problemów technicznych nie zachowały się na karcie. A tych co zostali ujęci w poście, w razie jakichkolwiek uwag zachęcamy by pisali na maila street.catwalk.blog@gmail.com. 

8 komentarzy:

  1. Jaram się strasznie! Oby więcej takich zdjęć i pozytywnych, ciekawie ubranych ludzi!
    Czekam na kolejnego posta ; )
    Kamcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko zdjecia, i ciekawi ludzie na nich:]

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam strój Kasi zdecydowanie! ale reszta też genialna!

    OdpowiedzUsuń
  4. hej laska ;) Aga to ta w kamizelce i szortach a Paula ma indianski motyw ;D pozdro :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ups, dzięki za poprawkę ;D
    mam nadzieję, że zdjęcia się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. The name of the guy in the second pic is Aivaras Lee, tattoo artist from Lithuania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej ^ ^ Dziewczyna w okularach, to nie Ania, ale Asia. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń